בחירת מקום לחתונה

בחירת אולם לחתונה

| מאת | טיפים | 0 תגובות:
אחרי הצעת הנישואין המרגשת מתחילים בתכנון האירוע.
השלב הראשון בתכנון החתונה הוא בחירת המיקום.
מדריך זה נועד להקל עליכם את החיפוש של הלוקיישן הנכון עבורכם. זו החלטה חשובה שיכולה להשפיע על מהלך כל האירוע עצמו ולכן חשוב לדעת לקראת מה הולכים ומה בעצם צריך לשאול.

גן או אולם?

ההחלטה הראשונה שצריך לקחת היא גן אירועים או אולם. לכל מקום יש את היתרונות והחסרונות שלו.
– בדקו מהי כמות המוזמנים הצפויה לכם וכך תוכלו לסנן מראש מקומות קטנים או גדולים מדי (לא כדאי להזמין 300 איש לאולם שמכיל 1000 איש – לא משנה מה תעשו האולם יראה ריק).
– חשבו על תאריך שבו אתם מעוניינים להתחתן. המחירים משתנים לפי עונות השנה וגם לפי היום בשבוע. יום חמישי הוא יום מועדף ולכן ברוב המקומות הוא גם יהיה יקר יותר.
– הסתכלו על האולם בפעם הראשונה שאתם נכנסים אליו ובדקו מה הרושם הראשוני שאתם מקבלים עוד מהחנייה לאולם. האם הדרך נוחה? האם השילוט ברור?
– התחשבו באורחים שלכם והשתדלו שהאולם לא יהיה מרוחק מדי. אף זוג לא רוצה אורחים בחתונה שלו שעמדו שעות בפקקים כדי להגיע לאירוע.
אחרי השלב הזה נשארתם עם מספר אולמות קטן לבחירה. קחו את הרשימה שהכנו לכם מטה ובחרו את ה – מקום בשבילכם!

בואו נעשה סדר – מה צריך לשאול?

רשיון עסק

הדבר הראשון אותו אתם צריכים לברר הוא האם המקום פועל באישור ואיזה ביטוח יש לו? לא חסרים מקרים בהם קרו אסונות או שהיו מקומות שנסגרו מספר ימים לפני האירוע.

תאורה והגברה

ישנם מקומות שהעלות אינה כוללת תאורה והגברה ויש לדאוג להן בנפרד או להוסיף בעלויות. מומלץ להגיע לאירוע בזמן אמת ולבדוק את איכות המערכות.

גיבוי ובטיחות

מה קורה במקרה של הפסקת חשמל, האם יש גנרטור תקין באולם? ויש לדאוג שהמקום עומד בתקנים של מכבי האש והמשטרה.

תעודת כשרות

במידה והחופה שלכם היא כדת משה וישראל, ללא תעודת כשרות לאולם לא יגיע רב לחתן אתכם.

ניקיון

הסתכלו סביב על האולם והצוות. האם המלצרים לבושים באופן שיכבד אתכם ואת האורחים שלכם? אנחנו ממליצים באופן אישי לבדוק גם את השירותים. אם הם מצוחצחים ונקיים הדבר מראה על אופי המקום והסטנדרטים הגבוהים שלו.

חגיגה בשניים

האם יש אירוע נוסף באותו יום באולם? הסתכלו על קרבת האולמות אחד לשני. הגיעו ביום שמתקיימים שני אירועים במקביל ובדקו אם לא מפריעים אחד לשני.

אוכל קדימה אוכל

עדיף לבחור אולם שמספק גם את שירותי הקייטרינג, זה יחסוך לכם עלויות והרבה כאב ראש. כמו כן חשוב לבדוק את חיוב הרזרבות – האם אתם משלמים לפי אדם בודד או לפי שולחן שנפתח?

שירות מעל הכול

בפגישה הראשונה חשוב לבדוק את הכימיה ביניכם לבין מספק השירות באולם. האם הוא מבין אתכם ואת הרצונות שלכם. כמו כן חשוב לבדוק את יחס המלצרים והברמנים למספר המוזמנים. אתם רוצים שהאורחים שלכם יקבלו שירות מהיר וטוב.

הגבלת זמן

עד איזה שעה ניתן לערוך את האירוע. ישנם אולמות שנמצאים בשכונות מגורים וחייבים לפי חוק להפסיק את האירוע בשעה מסוימת בדקו גם אם ישנה תוספת תשלום לכל שעה נוספת.

אקסטרות

האם המחיר כולל משקאות אלכוהוליים ומאיזה סוג )האם תוצרת חוץ או שישנה עלות נוספת(, מה העלות של עיצוב שולחנות, חופה, טיפ למלצרים.
על חשבון הבית

טיפ בונוס

לא לשכוח להנות, זה היום שלכם. תחגגו ותבלו בכל רגע, תנו לאנשי המקצוע לפנק אתכם ולהפוך את היום הזה לאירוע בלתי נשכח עבורכם ועבור האורחים שלכם.


השאר תגובה