6 סיבות מתוקות להזמין קונדיטור פרטי לאירוע

6 סיבות מתוקות למה כדאי לפנות לקונדיטור פרטי

| מאת | טיפים | 0 תגובות:

6 סיבות מתוקות למה כדאי לפנות לקונדיטור פרטי

נבחרתם במקום העבודה לארגן אירוע לכל החברה? את מארגנת מסיבת רווקות לחברה הכי טובה? או שאולי אתם בדיוק בשלבי סגירת הספקים לחתונה? לא משנה באיזו סיטואציה ואם מדובר באירוע עסקי או אירוע פרטי – קונדיטור פרטי ישדרג את האירוע שלכם בכמה וכמה רמות.

ריכזנו עבורכם 6 הסברים לכך שבחירה בקונדיטור פרטי היא הבחירה הנכונה והטובה ביותר בעבורכם:

התאמה אישית של הקינוח. כאשר בוחרים לשכור את שירותיו של קונדיטור פרטי יש דגש גדול על היחס האישי בין הקונדיטור ללקוח. הקונדיטור ידאג לברר אתכם איזה שילובי טעמים אתם מעדיפים, איזה סגנון של קינוחים אתם אוהבים יותר ויחד תנסו לחשוב מה מתאים לאופי של האירוע. ההעדפות והרצונות שלכם לא רק יילקחו בחשבון אלא הם יהוו את הבסיס ליצירת הקינוחים.

כמו הטעמים, גם עיצוב הקינוחים יעשה בהתאם לדרישה והרצון שלכם. בניגוד למאפייה או קייטרינג, אצל הקונדיטור הפרטי אין איזו תבנית קבועה שצריך להיצמד אליה. כל קינוח ועוגה יכולים להיות מעוצבים בדרכים שונות והבחירה היא כולה שלכם.

הקונדיטורים הפרטיים הם מלאי ניסיון ועמוסי השראה. הם מקפידים להשתתף, פעם בכמה זמן,  בהשתלמויות מקצועיות במדינות כמו צרפת, ספרד ואיטליה אליהן מגיעים במיוחד שפים וקונדיטורים מרחבי העולם כדי להתעדכן בטרנדים הקולינריים החדשים ולהפרות זה את זה ברעיונות.

תהיו בטוחים שכאשר מדובר בקונדיטור פרטי, הוא יעשה הכול כדי שהמוצרים יהיו הכי איכותיים שיש. הוא ידאג לבחור את הרכיבים וחומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש בשוק וימנע ככל הניתן מחומרי גלם לא טבעיים או תחליפיים.

זאת, בניגוד לחברות קייטרינג גדולות שעוסקות בלייצר כמה שיותר מוצרים בכמה שפחות כסף. הקונדיטור הפרטי נותן עדיפות עליונה לטריות ואיכות המוצרים מתוך הבנה שרק כך אפשר לייצר קינוח מושלם ומדויק.

הקונדיטור הפרטי מכין הכול בעבודת יד – כולל כל הפרטים הקטנים כמו קישוטי שוקולד קטנטנים, ציורים על עוגיות מקרון או חיתוכים סימטריים של פירות לקישוט העוגה. אצל קונדיטורים פרטיים אין קיצורי דרך ואין חוסר דיוק, הכול חייב להיות מדויק ומוקפד, כל פרט ופרט בעוגה או העוגייה מקבל התייחסות על מנת שכל ביס יהיה מענג.

יצירת קינוח שהוא יצירת אמנות מבחינת הטעם והמראה. אין מה לעשות, אחד הדברים החשובים ביותר בקינוח הוא השואו שהוא נותן. אנחנו כבר לא מסתפקים בעוגת שוקולד עם סוכריות כדי להרשים את האורחים, הקונדיטור הפרטי יודע לתת מענה גם לצורך הזה ולשלב אלמנטים מפתיעים ומיוחדים בקינוחים שיוצרים לא פחות מחוויה חד פעמית של טעמים, ריחות ומראות שמשכרים את החושים.

אז מי מכין את כל העוגות הנפלאות האלו?

כל העוגות והקינוחים במאמר זה הוכנו על ידי הקונדיטורית איריס גינזבורג-חייט, בוגרת לימודי קונדיטוריה מתקדמת באקדמיית "בישולים", התמחות בקורסים בארץ וברוסיה ובעלת סטודיו לעיצוב עוגות וקינוחים בהזמנה אישית ״איריס פטיסרי״.

לעמוד הרשמי של איריס פטיסרי בפייסבוק, לחצו כאן.

צילום תמונות למאמר: מקס סימנוב


השאר תגובה