מהי חתונה שווה?

| מאת | טיפים | 0 תגובות:

מהי חתונה שווה?

יש כמה מרכיבים ליצירת טקס חתונה שווה: אופי הטקס (האיך), זהות הנישאים (המי), והתאריך (המתי). מרכיב נוסף הוא האדם שעורך את הטקס. אתם רוצים מישהו שאפשר לסמוך עליו שייתן לכם את השירות על הצד הטוב ביותר, הוא או היא צריכים להיות מקצוענים ולפעול על פי כללי אתיקה ברורים.

הנה כמה שאלות ותשובות שיסייעו לכם ביצירת התוכן והמשמעות למסיבת החתונה:

איך מתחתנים? - שוויון בין בני הזוג

על מנת שהחתונה תהיה שווה היא צריכה להיות שוויונית המשמעות היא שהכלה והחתן מתחייבים בקולם, מעניקים אחד לשנייה טבעות וחותמים שניהם על המחויבות ההדדית לחיים משותפים – הכתובה. כולם שותפים, אף אחד לא נשאר מחוץ לחדר.

מי מתחתן? - כל אחד ואחת יכולים

יתירה מכך כלומר, אם שני בני זוג פנויים רגשית וחוקית לבוא בברית הנישואין אין בעיה להשיאם. אין אפליה של הפונים לטקס על שום רקע. גם אם אחד מבני הזוג, או שניהם, אינם מוגדרים כ"יהודים", בני זוג מאותו המין וקהילת הלהט"ב. ככלל, הטקס נערך לשני בני אדם הרוצים לבוא בברית ולהקים תא משפחתי.

מתי להתחתן? – כל הזמן

כל תאריך כשר לחתונה, 365 ימים בשנה טובים להקים בית ומשפחה חדשים. אבל בקביעת תאריך למסיבת החתונה כדאי להתחשב במגבלות החוק (במועדים בהם אסור לקיים אירועים באולמות וגני אירועים) וכדאי גם להתחשב במגבלות הטעם הטוב, כלומר לא לקיים מסיבה בימי זיכרון או מועדים בעייתיים אחרים.

עורך טקס חופה חילונית

מה זה שירות מקצועי של עורך הטקס?

חתונה שווה משמעותה גם איכות ומקצועיות השרות הניתן על ידי לזוגות. המקצועיות מעוגנת בקוד האתי שלי המתפרסם כאן. עיקרי הקוד האתי ואמנת השירות שלי מיועדים להעניק שקט נפשי לזוגות שעומדים בפני הפקה מורכבת וליצור תוכן מתאים לאחד האירועים המשמעותיים ביותר בחייהם. על איכות השרות יכולים להעיד עשרות מכתבי תודה כאן ועשרות ההמלצות של זוגות באתר "מתחתנים למען מתחתנים", בקישור הבא.

חתונה שווה היא גם חתונה שוויונית בין בני הזוג, אבל היא גם שווה במובן של יצירת אירוע שיישאר בזיכרון המשפחתי לדורות. אלו כמה כללים שיסייעו לכם ביצירת אירוע בלתי נשכח. אתם מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה של מידע ולעריכת טקס נישואין יהודי חילוני כלבבכם.

כותב המאמר: הרב נרדי גרין, רב חילוני-הומניסטי לפרטים www.blognardy.com

צילום: אילן סבירסקי

צרו קשר בטלפון 052-4738983


השאר תגובה