בחירת צלם לחתונה

| מאת | טיפים | 0 תגובות:

טיפים שימושיים לבחירת צלם לחתונה

יום החתונה הוא יום מרגש מאוד. לאחר כל ההכנות וההתרוצצויות האינסופיות הוא נמשך רק יום אחד. כל מה שיישאר לכם מהאירוע המיוחד בחייכם הן התמונות וסרט החתונה. לכן בחירת צלם לחתונה היא משימה חשובה עם הרבה מאוד אחריות.

כדאי לבחור בקפידה את הצלם שילווה אתכם במהלך כל היום. הוא יהיה לצידכם משלב ההכנות ועד קיפול השולחנות באולם. חשוב שתוכלו לסמוך עליו שיתפוס את כל הרגעים החשובים והמרגשים מבלי שתצטרכו לומר לו מילה.

מהפגישה הראשונה ועד לאלבום החתונה

פגישה אישית – חשוב לפגוש את הצלם באופן אישי ולא להיפגש עם איש מכירות של חברת צילום והפקות או לקחת חבילה של "הכול כלול" מהאולם מבלי שתכירו את הצלם והעבודה שלו. חשוב מאוד שיהיה חיבור עם הצלם ו"קליק" ראשוני. הוא ילווה אתכם לאורך כל הדרך, גם לאחר שהאירוע מסתיים בתהליך בחירת התמונות וקבלת סרט ואלבום החתונה.

תמונה שווה יותר מאלף מילים

חשוב לראות עבודות של הצלם ולחשוב האם אתם מתחברים לסגנון הצילום, בימוי התמונות ועריכת סרט החתונה. כמו כן בקשו לראות כיצד מגיע האלבום ואיזה אופציות עומדות בפניכם.

סקר שוק

ערכו סקרי שוק בין צלמים שונים. צאו ופגשו אותם פנים מול פנים וסמכו על תחושות הבטן שלכם שאומרות לכם האם ניתן לסמוך על הצלם ועל העבודה שלו. זכרו כי את האירוע שלכם לא ניתן יהיה לשחזר!

שאלות טכניות

שאלו אותו מהו הציוד אתו מגיע, כמה אנשי צוות יהיו?

מספר הצלמים ואנשי הצוות תלוי בכמות האורחים שיש לכם. אין צורך להזמין 3 צלמי סטילס ומצלמת רחף לאירוע של 300 מוזמנים.

גיבוי במקרה תקלה

האם מגיע עם גיבוי לציוד במקרה של תקלה והאם יש לו גיבוי של צלם אחר במידה ואינו יכול להגיע לאירוע.

המלצות וביקורות

כנסו לפורומים בנושא חתונה ואירועים וחפשו ביקורות והמלצות על הצלם.

סגנון הצילום

בררו כיצד מצלם את האורחים בזמן האירוע? האם עובר בין כולם או שמצלם בסגנון חופשי וזורם עם המתרחש ובנוסף הסתכלו בעבודות שלו וראו לאן לוקח את הזוגות בצילומים ואיזה רעיונות יש לו.

תמונות

– בררו כמה תמונות אתם מקבלים וכמה תמונות נכנסות לאלבום.

– איך מתבצע תהליך הבחירה.

– האם אתם מקבלים דיסק עם התמונות ועם חומר הגלם.

– עלות הדפסת תמונה נוספת.

– מהו מועד קבלת התמונות.

שעת הגעה ויציאה

בדקו באיזו שעה הצלם נפגש אתכם ביום החתונה והאם יש שעה שבה מקפל את הציוד ומה קורה במידה וישנה חריגה בזמן?

מגיע לכם מזל טוב –
עברתם את בחירת הצלם?
כל הכבוד!
חתמו אתו על חוזה שבו יפורטו כל הסעיפים עליהם סיכמתם ואל תשכחו להראות לו בתחילת האירוע מי הם האורחים החשובים שחייבים להופיע בתמונות ואם יש לכם דרישות מיוחדות בזמן הטקס או אחריו.
וזכרו – זה האירוע שלכם והוא לא יחזור שוב. תחייכו לכל אורך הדרך וקחו את כל היום הזה בכיף והנאה גדולה וגם התמונות שלכם ייצאו מעולות!

השאר תגובה