חדר בריחה, רעיון למסיבת רווקים

החתן שברח…

| מאת | טיפים | 0 תגובות:

החתן שברח...

אחרי שסיימנו את כל ההתארגנויות לקראת החתונה, כולל אולם, דיג׳יי לחתונה, צלם שייתעד את האירוע ושאר האטרקציות, עולה הנושא של מסיבת הרווקות ומסיבת הרווקים…

מה קורה במסיבת רווקות, אנחנו יודעים טוב מאוד ויש לזה אפילו עדות מצולמת של ה״ישראליות״. מה עושים במסיבת רווקים כדי שזה לא ייראה בנאלי ונדוש, שאלה קצת יותר טריקית.

הנה לכם רעיון מעולה למסיבת רווקים!

בעת חיפוש אחר רעיון מקורי למסיבת רווקים וודאי שמעתם על הטרנד האחרון בתחום- חדר בריחה. כן, לא עוד מסיבה משעממת ורגילה הכוללת את אוסף החברים אלא מסיבה מעניינת ומרתקת אשר החברים ידברו עליה לא מעט.

אז איך בוחרים חדר בריחה למסיבת רווקים? הנה לכם מספר טיפים שימושיים:

מהו חדר בריחה?

חדר בריחה הוא מקום של משחק הרפתקאות אשר משחקים בו ביחד עם חברים אשר במהלכו אתם נכנסים לחדר בקונספט מסוים למשל חדר המעוצב לפי סרט קולנוע מסוים. באותו החדר תמצאו רשימה של חידות אשר יהיה עליכם לפתור וכך בכל שלב תעברו לשלב הבא עד להגעה לדלת היציאה. אם הצלחתם לפתור את החידות הרי תצאו כמנצחים אך אם לא הצלחתם הרי תצאו כמפסידים.

פינוק מושלם למסיבת רווקים

עבור חתן לעתיד המתכנן מסיבת רווקים מדובר בבילוי האידיאלי ביותר. טרם הכניסה לחדר יהיה ניתן ליהנות משורה ארוכה של פינוקים שונים וגם לאחר מכן החל משתייה חריפה ועד למתוקים.

הגיעו למקום על מנת להתרשם

על מנת להתרשם מההיצע הרחב ההמלצה היא להגיע למקום. בשל העובדה כי קיימים כיום לא מעט חדרי בריחה, כדאי לבחור את המקום המקצועי ביותר. היום ניתן למצוא חדרים מהצפון עד הדרום ולכן כדאי לבחור את החדר בהתאם למיקום שלכם ולא להרחיק לכת לקצה השני של הארץ על מנת למצוא חדר מתאים.

היכנסו לאתר האינטרנט

התפתחות האינטרנט אפשר לרבים לחפש מידע רב גם בנושא חדר בריחה. בשל העובדה כי חדר בריחה הפך פופולרי בקרב חתנים לעתיד ההמלצה היא להיכנס לאתרים של החדרים השונים על מנת לבחון את ההיצע. בחינת ההיצע תסייע לכם לבחור את החדר המתאים ביותר.

קראו המלצות של מבקרים

הדרך הטובה ביותר להבטיח את ההנאה מהמסיבה היא לקרוא חוות דעת של מבקרים במקום. קריאת חוות דעת של מבקרים במקום תסייע לכם להעריך האם מדובר במקום אשר

כדאי להגיע אליו או שמא מדובר במקום אשר יש להתרחק ממנו כמו מאש ולהמשיך לחפש מקום אחר. הקלקה של חדר הבריחה באינטרנט יגלה לכם לא מעט תגובות אשר חשוב לקרוא אותן לצורך קבלת החלטה.

אז באיזה חדר בריחה כדאי להתחיל?

הטיפים שלפניכם נכתבו ע״י צוות חדר בריחה ״שרלוקד״, בראשון לציון, שם צוות  DJ Swed – Status DJs והבלוג ״דיג׳יי לחתונה״ ביקר לאחרונה ומצא משימות שונות, מגוונות ומעניינות שיתאימו לקונספט של מסיבת רווקים.

אתר הבית של Sherlocked חדרי בריחה: https://sherlocked.co.il/


השאר תגובה