טיפים להזמנת שמלת כלה אונליין

6 טיפים לבחירת שמלת כלה אונליין

| מאת | טיפים | 0 תגובות:

6 טיפים לבחירת שמלת כלה אונליין

כלות רבות בוחרות בשנים האחרונות לבצע את רכישת שמלת הכלה אונליין. מלבד המחיר האטרקטיבי, כלות רבות מעדיפות את הנוחות בישיבה על הספה בבית ולבחור את שמלת הכלה
מתוך מאות דגמים ועשרות קולקציות, ללא כל הפרעה או לחץ.

אספנו עבורך מספר עצות חשובות כיצד נכון לקנות שמלת כלה אונליין באדיבות חברינו
מ White Rose שמציעים שמלות כלה אונליין בתפירה למידותייך במחירים משתלמים:

הכירי את מידותיך

שלושת המידות החשובות לשמלת כלה: חזה, מותניים, ירכיים. תהיי כנה עם עצמך, קחי מידות אובייקטיביות, לא עם הבטן פנימה . את תרגישי הרבה יותר בטוחה לרכוש שמלת כלה שתתאים עבורך במדויק. שמלת כלה שנתפרת למידותייך תעניק לך נוחות מקסימלית.

בחירת שמלת כלה אונליין

התאימי את הבדים

התאימי את בדי השמלה לעונה ולסגנון האירוע המתוכנן. אירוע ערב שונה מאירוע שישי בצהריים. בדים קלים ומאוורריים (שיפון ואורגנזה) מתאימים לקיץ הישראלי הלוהט. בחירה בבדים אלסטיים (גמישים) יעניקו לך חופש תמרון עם מידות וכמובן אוויר לנשימה ברחבת הריקודים. בעוד בדים שאינם אלסטיים יאפשרו להדגיש קימורים על חשבון הנוחות.

הזמנת שמלת כלה באינטרנט

מדדי בסלון, קני אונליין

השתמשי בסלון כלות לשם מדידות. לרוב את יודעת מראש איזו שמלה כלה תרצי, את רק צריכה לאשר זאת. תמדדי בסלון הכלות מספר שמלות מהסגנון שאותו בחרת. תבחני אם את מרגישה בנוח בסגנון השמלה או עם אלמנטים שונים (גב פתוח, שסע רגל עמוק, שרוולים וכו'). רכשי את שמלת הכלה אונליין במחיר משתלם יותר.

קניית שמלת כלה באינטרנט

קראי את התיאור השמלה

חנויות אונליין של שמלות כלה מעניקות מידע מפורט על כל שמלת כלה. חשוב לקרוא על הבדים, אפשרויות ההתאמה ואילו אלמנטים הם חלק מהשמלה. תוודאי שהמידה שבחרת מתאימה לנתוני גופך (חזה, מותניים ירכיים וגובה). אם ישנם תהיות צרי קשר עם שירות הלקוחות טרם ההזמנה.

בוחרים בד להזמנת שמלת כלה אונליין

קראי את מדיניות החנות

מומלץ לבדוק את מדיניות החנות טרם רכישה. כל שמלה היא מלאכה ייחודית, זמן התפירה יכול להשתנות בין שמלה אחת לאחרת עבור אותו המעצב. קראי את מדיניות המשלוחים, מחירון וזמני שילוח, מדיניות החזרה והחלפה, חשוב שיהיו רשומים באתר במיקום מרכזי.

טיפים להזמנת שמלת כלה אונליין

ודאי דרכי התקשרות

חשוב לרכוש שהחנות האונליין מציגה דרכי התקשרות מגוונים, אתרים בעלי מוניטין שמכבדים את לקוחותיהם יהיו זמינים גם לאחר הרכישה. אל תחששי לפנות לשירות הלקוחות בכל שאלה גם אם לדעתך היא טריוויאלית. אם לאתר אין דרכי התקשרות או נוכחות ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק או איסטגרם זהו תמרור אזהרה עבורך.

טיפים להזמנת שמלת כלה באינטרנט
טיפים להזמנת שמלת כלה באינטרנט

מקווים שהטיפים מבית White Rose – שמלות כלה עזרו לכן להגיע אל ההחלטה הנכונה והיום אתן מרגישות הרבה יותר בטוחות לפני הזמנת שמלת כלה אונליין.

מוזמנות לכתוב לנו את דעתכן בתגובות למאמר!

אחרי שבחרתן את שמלת הכלה הגיע זמן לבחור דיג׳יי לחתונה!


השאר תגובה