בלוג חתונות

הכי טרנדיים שיש! הבלוגים הישראלים להפקת חתונה.

| מאת | טיפים | 0 תגובות:

מתחתנים? הבלוגים שאתם חייבים להכיר!

ישראל נחשבת עדכנית בתחומי הטכנולוגיה, החדשנות, הסטארט אפ וההייטק, אך אם תשאלו את אנשי האופנה במקומות כמו מילאנו, לונדון ופריז – לישראל יש עדיין דרך לעבור. האופנה אומנם כוללת בגדים, אקססוריז וכמובן תיקים – אך ישנו תחום אחד מסוקר ברחבי העולם מכל כיוון אפשרי – עולם החתונות. בכל מקום בו תדרוך כף רגלכם הוירטואלית תוכלו לגלות בלוג על עיצוב חתונה, תמונות קונספט, צילומים ייחודיים ורעיונות איך להפוך את החתונה שלכם למיוחדת ביותר שיש. למרות שהטרנד הגיע אלינו מעט באיחור, תעשיית בלוגי החתונה המקומיים פורחת – ולקהל הישראלי כבר יש במה להתגאות. מזמינים אתכם לסיור בין הבלוגים המובילים כדי שתוכלו גם אתם לעצב את חתונת החלומות שלכם בקלות, ביעילות והכי בסטייל שאפשר.

כלות אורבניות

הכל התחיל בחתונה של טל מאור זינגרמן והדר מלמד רכטר. כל אחת מהן בנתה לעצמה קונספט, עולם שלם בו היא יכלה להחיות את החלומות שלה ולהפוך אותם למציאות ליום אחד שכולו שלהן. לאחר נבירה ברחבי הרשת וחיפוש אחר רעיונות ואפשרויות הן הבינו שהפלטפורמה המתאימה בעברית עדיין לא קיימת. כדי להביא את הבשורה לכל כלות ישראל הן הקימו את המיזם של "כלות אורבניות" והתוצאה לפניכם. בלוג שלם ועשיר שיכול לענות על כל שאלה. מספקי הקייטרינג ועד חליפת החתן – וכמובן מדור DIY  (Do It Yourself) שיכול לשדרג כל אירוע. כלות אורבניות נחשב לבלוג החלוץ בתחום ולפורץ דרך בעולם הרשת הישראלי.

לביקור והתרשמות: http://urbanbridesmag.co.il/

כלות אורבניות0- בלוג חתונה

דווצ'קה

גם אם השם קצת קשה לכם להגייה, זהו בלוג שמעוניין לעשות לכל הקוראות (וגם לקוראים) טוב על הלב. בלוג החתונות מעניק לכם את האפשרות להתרשם משמלות, צילומים ייחודיים, אומנות ואפילו לבנות לוח השראה אישי משלכם – כדי שתוכלו לסמן את הפרטים שאהבתם ובסופו של דבר להרכיב מהם את התמונה השלמה של החתונה המיוחדת שלכם. הבלוג מתעדכן בתדירות גבוהה ואפילו להזמין את דווצ'קה לבקר בחתונה ולהופיע בבלוג, ועל הדרך לקבל גם כמה תמונות להוסיף לאלבום. כדי להקל על החיפוש קיימת בבלוג קטגוריה של טופ10, עשרת הספקים החביבים על כותבת הבלוג בכל תחום הקשור לעולם החתונה – כדי להקל עליכם את החיפושים וההתלבטויות.

לביקור והתרשמות: http://devuchkablog.co.il/

דווצ׳קה בלוג חתונה

My Day

השם אמנם מרמז על ניחוח חוץ לארץ, אך ביקור קצר בבלוג מגלה שהשורשים שלו נטועים עמוק בארצנו הקטנה. בבלוג המיוחד תוכלו למצוא מדור על חתונות אמיתיות מהן תוכלו להתרשם ולקחת רעיונות, אגף שלם של Dream team המכיל ספקים מומלצים במיוחד בשבילכם, ואפילו מחשבה נהדרת על כוח הקנייה האדיר של זוגות מאורסים – ומתחם הטבות שלם במיוחד בשבילכם – המתאפשר הודות לפופולריות הרבה של הבלוג המוכר. הרעיון העומד בבסיס הבלוג הוא להיעזר בחוכמת ההמונים ולקבל עצות וטיפים מזוגות שכבר עברו את האירוע, נהנו וחזרו כדי להנחות אתכם בבטחה דרך השאלות הרבות שצצות עם הזמן.

לביקור והתרשמות: http://myday.ynet.co.il/

My Day - בלוג חתונות

Levanot

הבלוג מגדיר את עצמו כאחד הפונה ל-"כלות שרוצות לדעת יותר", והוא אכן מספק את הסחורה. תמי, מקימת הבלוג, עשתה זאת לאחר לימודי קולינריה והפקת אירועים – כך שהיא בר סמכא בתחום. כדי להקל על הכלות שנפרש מולן עולם שלם של אפשרויות והן צריכות להחליט איזו מהן מתאימה במיוחד – ישנה אופציה לעיין בין המדורים, להתרשם מחתונות שכבר היו ולהבין כיצד הכל עבד ותקתק במהלך האירוע. כדי לקבל השראה מרבית תוכלו למצוא בבלוג מגוון נרחב של בחירות – מהארץ והמעולם, וכל בחירה כזו יכולה להצטרף אל האחרות. הבלוג מתחזק עמוד פינטרסט שיכול להועיל לכלות ולאפשר להן ליצור לוח השראה מיוחד משלהן. הבלוג מציג גם רעיונות ייחודיים כגון בגדי ים לכלות שיפתיעו אפילו את המנוסות בתחום.

לביקור והתרשמות: http://www.levanot.co.il/

Levanot בלוג חתונה

Bebke

מהבלוג הזה תוכלו להתרשם בעברית או באנגלית – השפה נתונה לשיקול דעתכם. מלבד המלצות וצילומים, דאגו באתר גם למספר כתבות שימושיות המכילות טיפים ודרכים להתמודד עם הלחץ, איך לארגן נכון את החתונה, איך בונים תקציב ואפילו מתחילים מהבסיס – איך בוחרים מקום להתחתן בו. אין ספק שחלק מהמאמרים יוכלו לעזור לכם בתהליך הבחירה. אפשרויות כמו התרשמות מרעיונות לסרטי חתונה, אתרים בהם ניתן למקם את האירוע ובחירת קייטרינג יוכלו לסייע לכם ולהפוך את תהליך החיפושים לקל יותר – בעזרת לחיצה על העכבר בלבד.

לביקור והתרשמות: http://bebke.co.il/production-wedding-blog/

Bebke - בלוג הפקת חתונה

טעימה קטנה מחו"ל – Polka Dot Bride

כדי לקבל טעימה על המתרחש מעבר לים, מוזמנים להציץ באתר האוסטרלי והמצוין הזה. הרעיון בבסיסו של האתר הוא קבלת תמונות מזוגות צעירים של האירועים החשובים בחייהם – אירוסין וחתונה ופרסומם כחלק מהרצון לפתוח מגוון של אפשרויות בפני זוגות העולם. תוכלו להתרשם, לשאוב רעיונות ואולי אפילו לקבל חשק ולנסוע להתחתן באוסטרליה.

לביקור והתרשמות: http://www.polkadotbride.com/

Polka Dot Bride - בלןג הפקת חתונה בחו״ל

בהתרשמות מכל הבלוגים הללו ניתן לקבל תמונה עדכנית, מלאת שיק וסטייל שיכולה להעניק לכם את האפשרות לעצב את החתונה הטרנדית והיפה ביותר שאפשר – בלי לקום מהספה.

מוזמנים להצטרף לבלוגים שכבשו את העולם ולהתחיל את תכנון החתונה בלחיצה קטנה. המסעות הכי גדולים התחילו בצעד אחד בלבד. בהצלחה!

תוכלו למצוא את העמוד הרשמי של DJ Swed – Status DJs בבלוג ״כלות אורבניות״


השאר תגובה