בחירת די ג׳יי לחתונה

בחירת תקליטן לאירוע

| מאת | טיפים | 0 תגובות:
יש כבר תאריך ובחרתם את המקום המוצלח ביותר ליום המיוחד שלכם.
השלב הבא בתהליך הוא חיפוש תקליטן לחתונה שלכם.
התקליטן חייב להיות בעל מקצוע שתהיה לכם כימיה אתו ותסמכו עליו שישאיר את הרחבה תמיד מלאה.

להדפיס ולשמור
תהליך חיפוש תקליטן יכול להיות לא פשוט להרבה מהזוגות. התקליטן בחתונה ממלא תפקיד חשוב מאוד משלב קבלת הפנים ועד לסוף האירוע כאשר אחרון המוזמנים יוצא מהרחבה.

הכנו לכם מדריך קצר עם עשרה טיפים חשובים בדרך לבחירת התקליטן המוצלח עבורכם:

קליק ראשוני 

הפגישה הראשונה עם התקליטן נועדה קודם כל לבדוק את הכימיה והקליק ביניכם. זה קריטריון מאוד חשוב בבחירת האדם שילווה את האירוע שלכם מתחילתו ועד סופו. חשוב גם לבדוק שאתם נפגשים עם התקליטן עצמו ולא עם חברת הפקות אירועים.

אופי האירוע

בפגישה הראשונה הבהירו לתקליטן את אופי האירוע, מי יהיו האורחים ולאיזה סגנון מוזיקלי אתם יותר מתחברים. אין צורך בשלב זה לפרט איזה שיר אתם רוצים לחופה ולשבירת הכוס.

עבודה מגוונת

בקשו ממנו להראות לכם עבודות שונות עם קהלים מגוונים. לדוגמא – חתונה של זוג מבוגר יחסית, זוג צעיר, חתונה של עדה מסויימת.

אירוע של זוג אחר הוא לא החתונה שלכם

פחות מומלץ לראות את התקליטן באירוע שעובד בו. זכרו כי זה אירוע של זוג אחר ושונה מכם וייתכן כי לא תאהבו את סגנון המוזיקה. זו לא החתונה והאורחים שלכם.

גיבוי במקרה של תקלה

חשוב לבדוק עם התקליטן האם יש לו גיבוי במידה ואינו יכול להגיע לאירוע שלכם וכמובן להכניס את זה לחוזה עבודה ביניכם. הדבר האחרון שאתם רוצים זה להישאר בלי מוזיקה ביום הכי חשוב בחייכם.

פרטים טכניים חשובים

בדקו עם איזה ציוד מגיע, באיזו שעה מגיע לאולם )הוא צריך להיות מוכן לקבלת הפנים( והאם יש לו הגבלת זמן )שלא יארוז את חפציו ב 12 בלילה..(.

נפלה ההחלטה

אם הגעתם לשלב הזה אפשר להגיד "מזל טוב" על בחירת התקליטן.חשוב לבדוק שכל הסעיפים שדיברתם עליהם רשומים בחוזה, כדי לא ליצור מצב של אי נעימות ולחץ בזמן החתונה.

בחירת השירים

אתם מתכננים את היום הזה לפרטי פרטים ובחירת השירים היא מרכיב חשוב מאוד. מומלץ להגיע עם קו מוזיקלי מנחה אבל לא להגיע עם רשימת שירים מפורטת לכל הערב. סמכו על התקליטן שלכם שיידע לקרוא את הקהל ולהשאיר אותו על הרחבה. אם ישנם שירים שחשובים למשפחה או לכם חשוב לציין זאת.

בקשת שירים בזמן האירוע

לכולם יש את הדוד שעולה לעמדת הדי ג'י ומבקש שירים שלא תמיד קשורים לזוג או לאירוע. חשוב להבהיר לתקליטן מי יכול לבקש שירים ולמי ממש אסור להקשיב. כדי להימנע ממצבים כאלה חשוב להקדיש גם מספר שירים למשפחה. אם זה שיר מיוחד או שירים ספציפיים של העדה, זה יעשה להם טוב ולכם ייתן שקט.

ליהנות, ליהנות, ליהנות

הדבר הכי חשוב הוא שאתם תהיו מרוצים. ברגע שהחתן והכלה נמצאים על הרחבה ונהנים כל האורחים באים לשמוח יחד אתם והאירוע הופך למסיבה אחת גדולה!

יש לנו קליק?
כל מה שנותר עכשיו זה להתחיל את החיפושים בדרך לתקליטן המוצלח ביותר בשבילכם!

אנחנו מזמינים אתכם לפגישה על כוס קפה לבדוק את החיבור בינינו. לקביעת פגישה לחצו כאן


השאר תגובה